Stránky

sobota 6. července 2013

moje...

Měla jsem nějaký životní útlum...asi...ale už zas tvořím, šiju, píšu a vůbec. do uší mi dlouhý době báječně kručí Lan Del Rey, voní mi tu vonná tyčinka asi indická, to je jedno, a s ní se mi mísí vůně čerstvě vařené kávy... je mi prostě fajn...
Dočetla jsem báječně obrázkovou Marianne - Venkov a styl - určitě doporučuju, když chcete nasát trochu energie...nádhera hortenzií, které krom jiného miluju, se perfektně doplňuje s chutí chodských koláčů a vůní barev pro modrotisk...prostě bájo...
ZDROJ: http://pinterest.com/pin/540150549027686652/



Poslední dobou zanedbávaný blog, bude zas pomalu ožívat přítomností, snad...doufám...těším se, že Vás zas budu potkávat...
PS - jdu hledat do lednice něco na hlad...vím, že je pozdě, ale změna priorit občas neuškodí...

Žádné komentáře:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...