Stránky

sobota 6. dubna 2013

Jarní zahrada


Potřebovala jsem si něčím udělat radost, chtěla jsem udělat něco...jen jsem nevěděla co...a tak jsem jednoho pěkného večera /sníh je deprimující záležitost/ snesla do naší postele krabici s plstěním, zbytky zipů a šití...v tu chvíli přestává být postel postelí a stává se malou dílnou a jak říká můj muž s oblibou "půjdu spát, až si uklidíš ponk"



Ručně šitá a plstěná romantická brož.

Brož je vyrobena ve stylu našich prababiček - nebo-li Vintage.

Je lehounká, o průměru cca 6cm, zapínání na brožový můstek.

Každá z mých broží jest autorským originálem.




No dopadlo to tak, že jsem brožku přihlásila do jedné ze soutěží na Fleru:



a skončilo to třetím místem...TADY je důkaz... 







2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Krásná.... dala bych jí první místo:-))
Ajka

heja řekl(a)...

Ta je nádherná.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...