Stránky

sobota 13. října 2012

Čtvero ročních období...

Další podzimní novinka z mé dílny...

Měla jsem úžasnou látku s panely a nápad nepřicházel, vůbec...Až se mi dostala do rukou česká, za to krásně pruhatá látka a při skládání látek do komínků, se mi čirou náhodou dostaly tyhle dva kousky k sobě...a začátek byl na světě...teď zbývalo vykoumat dvě komory nezávislé na sobě a zakomponovat panel...
Přední strana je ušita patchworkovou technikou.

Taštička, kapsička má dvě praktické kapsy na cokoliv, nebo jen tak na něco - knížka, kosmetika, poklady, foťák či doklady...prostě na Vaše nezbytnosti... ...právě pro Vás jsem ušila kapsičku z kolekce Čtvero ročních období...



 Taštička je ušita ze 100% bavlněné látky... je vyztužena sakonem, tak aby byla měkká a příjemná na omak a je vypodšívkována pěknou puntíkatou bavlnou.

Zatím najdete na FLER, ale budou k mání i u mne na JOAN BAGS


1 komentář:

Ajka řekl(a)...

ta je překrásná....
Ajka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...