Stránky

neděle 29. dubna 2012

Konečně řádně začalo svítit sluníčko, duben dostal nápad, že se bude tvářit jako léto a mě krom tradiční alergie na cokoliv rozkvetlého, chytla líná...

Ač jsem pražák jak poleno, vyrazila jsem na místa, která mám ráda a kde se dá projí aniž bych potkala hordy cizinců...a přesto jsem na "mém" Starém městě a Malé straně..holt zkratky a průchody to je moje...

Přesto se mi povedlo zvídavé turistíky  potkat a všimla jsem si, že batohy už nějak neletí...že většina nosí malé příruční taštičky, pověšené šikmo přes prsa, s kapsičkami, bez kapsiček, značkové, látkové, kožené, prostě mini taštičky.../ tomu se říká pracovní deformace - sleduju co kdo má na sobě, v čem nosí nákup, jakou má kabelku.../
Večer, příjemně ošoupaná jsem zasedla a nakreslila si několik návrhů maličkých příručních taštiček a hned jsem je i zrealizovala.
Nová kolekce MIA bude mít několik typů mini taštiček, jak s kapsičkami, tak jednoduchá klasika nebo více romantické s kanýrky...
Zatím první tři vlaštovky...



Tradičně najdete všecny kabelky u mne na JOAN BAGS


2 komentáře:

Karin řekl(a)...

ahoj mas moc moc hezky kabelkya tasky to je muj hobby miluje vsechny skoda nemam dost platz hahaha a tvuj blog mnj moc libi .Pa hezky tebe zdravim Karin

Claudia Sunshine řekl(a)...

How to live in this world and not leave the system dominate you?

http://blogdosultimos.blogspot.com.br/2012/06/como-viver-neste-mundo-como-viver-sem.html

God Bless You!

Xoxo

Claudia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...