Stránky

čtvrtek 15. března 2012

Tak jsem se dnes činila...sehnala jsem látku motýlkovanou, ulovila světlé tlapičky kočičí, došila zakázky a zbyl čas na ANJU ...
ANJA je sice mladší, ale o kus větší ségra MARJY...to jsou vysvětlivky...což...

ANJA už má místo na dvě karty, vejde se do ní nepřeložená 1000-ovka, ba dokonce 2000-ovka...5000-ovka nevím, páč jsem jí léta neviděla...ale asi i ta by se vešla... pak má přihrádku na drobásky, tu jsem vyztužila, aby se nepronášela...a všechno jsem to ušila z kočičích tlapek, barevných kočičáků a super lentilek v čokoládě...

ANJA má velikost 19,5x 10,5cm a při složení má výšku 2,5cm..prázdná...



Kdyby náhodou...najdete jí u mě v obchůdku -  JOAN BAGS

1 komentář:

AnďaH řekl(a)...

Krásně veselá je :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...