Stránky

sobota 10. března 2012

Jela jsem si pro látku...

a přestože vím přesně pro co jedu, co potřebuji a a co mám koupit, přesto všechno nikdy neodolám a nakoupím i to co nemám...ale co si budem povídat..jste na tom jinak, když vlezete do obchodu plného látek...? Věřím, že úložiště zvané sysliště máme doma všechny co nás baví něco tvořit... Můj muž se mi vždy směje a jeho obligátní otázka je- copak budeš hladit dnes?... Mám totiž ve zvyku nové látky řádně prozkoumat, přeskládat a při té příležitosti hladit...prostě se kochám...
No a teď když jsem to tak pěkně okomentovala, tak Vám předvedu nové látky v akci...
Jak jinak je to opět LUISA tentokráte No.98...ano, blížím se ke stovce, tak už vymýšlím nějakou extrovní...
/jen na okraj- "No.xx" značí barevnou variantu, nikoliv počet vyrobených kabelek.../

Jo a tady je:   originální kabelka  LUISA No.98 - čistě letní varianta...



 LUISU  a další novinky můžete vidět na JOAN BAGS

2 komentáře:

AnďaH řekl(a)...

Krásně svěží barvičky!

Ajka řekl(a)...

ta je tak krásně jarní.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...