Stránky

středa 22. února 2012

Pouzdro pro tablety...

Vyzkoušela jsem si jaké je šití pouzdra s pěnovou výztuží...
šije se podstatně hůře než s klasickou silnou výztuží, ale výsledek předčil mé očekávání...pouzdro je na omak měkké,ale je přizpůsobivé a příjemné...přesto pevné.

Pouzdro je zhotovené ze dvou vrstev 100% bavlněné látky - vnější a vnitřní, jedné vrstvy pevné zažehlovací výztuže a z vrstvy pěnové výztuže, takže pouzdro Vašemu přístroji zajistí ochranu a komfort ze všech stran.
Navíc má velkou kapsu pro příslušenství a celé je uzavíratelné na suchý zip.
Pouzdro má vnitřní velikost 25x21,5x 2cm,
tudíž se hodí pro většinu přístrojů typu iPad, tablety s úhlopříčkou 10", čtečky knih a měl by se vejít bez problému i mini- notebook slim...

 A když už jsem měla plné ruce báječných RETRO puntíků a kopec zbytků tak jsem ušila pár potahů na i-phony, nebo-li mobilní telefony...i když do pouzdýrka můžete dát prakticky cokoliv, co se vám tam vejde a co nepotřebujete rozbít...

Zatím mám pouzdra sytě růžová, sluníčkově žlutá a azurově modrá, přibudou ještě dvě elegantní kombinace  černo-bílá a béžovo-bílá

Pouzdro je zhotovené ze dvou vrstev 100% bavlněné látky, jedné vrstvy pevné měkké zažehlovací výztuže takže Vašemu přístroji pouzdérko zajistí ochranu a komfort ze všech stran.
Pouzdro má vnitřní velikost 13 x 6,5cm
Zapínání jsem vyřešila na poutko z gumičky a knoflíček...

 Vše najdete zatím na FLERu,  později vše doplním na JOAN BAGS

Žádné komentáře:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...